niedziela, 17 lutego 2013

W komplecie :)



Od 10 dni jest już z nami Leo :). Zadziwiająco podobny do swojego średniego brata Fifiego. Na razie bezproblemowy, śpi, je, wydala i tylko czasami otworzy swoje piękne oczęta.

Zaczynam od nowa moje blogowanie, może być ciekawie, czterech chłopa i ja :).
Mój niby-mąż stwierdził, że kupi mi suczkę żebym nie była sama w kuchni!!!!

Poniżej trzech najmłodszych łobuziaków. Najstarszy zwany od młodych lat Diabłem, średni Fifi i najmłodszy Leo. Najstarszego łobuza niby-męża nie pokażę, bo się wstydzi :)



5 komentarzy:

  1. :-) Drużyna A! Fajnie, że jesteście tu.

    OdpowiedzUsuń
  2. My też się cieszymy, mam nadzieję że starczy mi czasu aby opisywać, co się u nas dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że Diabeł do Ciebie się baaardzo podobny zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz???? To dobrze,że chociaż jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skóra z Diabła :) Reszty też się nie wyprzesz ;)

    OdpowiedzUsuń