czwartek, 18 kwietnia 2013

Z piskiem opon :)

No i przyszedł w końcu czas i na mnie. Z racji tego , że w najbliższym czasie przeprowadzamy się na obrzeża naszego miasta i nie będzie już tak łatwo wszędzie się dostać i że matka trójki dzieci bez prawa jazdy to tak jak matka z trójką dzieci, które CAŁY czas są w domu :(, zapisałam się na prawo jazdy. No i oczywiście swój udział miały w tym moje przyjaciółki, które już od paru lat jęczą mi nad uchem, że one mnie cały czas gdzieś wożą a ja nie, to teraz ja przez najbliższe chyba 7 lat będę wozić ich tyłki i jak cierpiętnica będę siedzieć o suchym pysku i patrzeć na te ich roześmiane pijane mordy :). Oczywiście jak zdam, bo ja do samochodu to jak do jeża podchodzę, po prostu z przerażeniem :)
Także trzymajcie kciuki, żebym się nie zbłaźniła i chociaż teorie zdała, bo mój niby-mąż powiedział, że mnie w dupę strzeli jak teorii nie zdam.

PS. A jak już będę jazdy miała, to was poinformuje kiedy i o której godzinie macie na miasto nie wychodzić :)

3 komentarze: